Home > Cursussen > Sales > Professioneel telefoneren salestraining

Professioneel telefoneren salestraining

Kansrijkberoep


Wat biedt de Salestraining Professioneel Telefoneren?

De telefoon is een veelgebruikt communicatiemiddel wanneer het gaat om klantcontact. Deze telefoontraining is op maat gemaakt en in de basis gericht op het vergroten van het salesrendement. Daarnaast kan deze training gebruikt worden om afstemming te bereiken in de wijze van aanpak binnen het team binnendienst, leren effectief te communiceren per telefoon (en e-mail), inspelen op de klant/klantgericht handelen, kansen bekijken n.a.v. de huidige offerte of het op een goede wijze naar buiten kunnen brengen van de identiteit van het bedrijf waarmee klanten het voordeel zien van uw product of dienst ten opzichte van de concurrent. 

Deze cursus wordt aanbevolen binnen het bedrijfsleven. Wanneer dit gewenst in, kan de cursus ook in-company worden aangeboden.

Ben jij dé geschikte kandidaat voor de Sales Professioneel Telefoneren cursus?

De opleiding is bedoeld voor telefonistes, secretaresses, medewerkers binnendienst en callcentermedewerkers.

Welke vooropleiding moet je hebben gevolgd?

Voor deze cursus is geen specifieke vooropleiding nodig.

Hoe ziet de Sales Professioneel Telefoneren cursus eruit?

Onderdelen uit het programma kunnen zijn:

– Vraag- en luistertechnieken;

– Melden en doorverbinden;

– Luisteren, doorvragen en samenvatten;

– Gespreksstijlen;

– Intonatieverschillen;

– Effectief communiceren;

– Gespreksdiscipline;

– Klachtenbehandeling en omgaan met conflicten.

Certificaat

De training wordt afgesloten met een toets en een persoonlijke beoordeling. Bij goed gevolg ontvang je een instituuts­certificaat.

Meer informatie?

Meer informatie? Neem contact met ons op via telefoonnummer 040-2485582 of per mail via info@delaatkenniscentrum.nl.