Volg ons:
Sales
Kansrijkberoep
De telefoon is een veelgebruikt communicatiemiddel wanneer het gaat om klantcontact. Deze telefoontraining is op maat gemaakt en in de basis gericht op het vergroten van het salesrendement. Daarnaast kan deze training gebruikt worden om afstemming te bereiken in de wijze van aanpak binnen het team binnendienst, leren effectief te communiceren per telefoon (en e-mail), inspelen op de klant/klantgericht handelen, kansen bekijken n.a.v. de huidige offerte of het op een goede wijze naar buiten kunnen brengen van de identiteit van het bedrijf waarmee klanten het voordeel zien van uw product of dienst ten opzichte van de concurrent.
Deze cursus wordt aanbevolen binnen het bedrijfsleven. Wanneer dit gewenst in, kan de cursus ook in-company worden aangeboden.
De opleiding is bedoeld voor telefonistes, secretaresses, medewerkers binnendienst en callcentermedewerkers.
Voor deze cursus is geen specifieke vooropleiding nodig.
Onderdelen uit het programma kunnen zijn:
– Vraag- en luistertechnieken;
– Melden en doorverbinden;
– Luisteren, doorvragen en samenvatten;
– Gespreksstijlen;
– Intonatieverschillen;
– Effectief communiceren;
– Gespreksdiscipline;
– Klachtenbehandeling en omgaan met conflicten.
De training wordt afgesloten met een toets en een persoonlijke beoordeling. Bij goed gevolg ontvang je een instituutscertificaat.
Meer informatie? Neem contact met ons op via telefoonnummer 040-2485582 of per mail via info@delaatkenniscentrum.nl.
De cursus Professioneel telefoneren salestraining betreft een maatwerktraject.
De cursus wordt in verschillende vormen aangeboden:
– Een avondopleiding (5 lesweken).
De avondopleiding begint om 19:00 uur en duurt tot 21:30 uur.
– Een intensief traject. Dit traject betreft een groep met vijf personen of minder.
De studiebelasting bedraagt ongeveer 2 uur per lesweek. Het startmoment van de cursus wordt in overleg vastgelegd.
*Onze opleidingen omvatten vaak een dagdeel en zijn in veel gevallen 1x per 2 weken. Dit zorgt voor een goede balans tussen studie, werk en privé. Je hebt dan bijvoorbeeld les van 09:00 tot 11:30 uur. In alle gevallen wordt in goed overleg, met docenten en medecursisten, een lesplanning samengesteld. Dit zorgt voor een goede balans tussen werkzaamheden, privé, huiswerk en lesmomenten.
In alle gevallen wordt in goed overleg, met docenten en medecursisten, een lesplanning samengesteld. Dit zorgt voor een goede balans tussen werkzaamheden, privé, huiswerk en lesmomenten.
Bepaal zelf wanneer je start! Je ontvangt van ons de boeken, de online leeromgeving en we koppelen je aan een vakdocent die je op afstand begeleidt. Studeren op afstand, maar met persoonlijke aandacht. Je verstuurt je huiswerk middels je online leeromgeving, jouw docent corrigeert het huiswerk en geeft je tips en adviezen. Jij bepaalt waar en wanneer je studeert en je huiswerk maakt. Het examen plan je in op een examenlocatie in de buurt.
Tijdens de eerste les wordt de opleiding, in overleg met de groep, gepland. Deze planning wordt opgenomen in de leeromgeving.
Onderstaande data zijn een richtlijn. De definitieve startdatum en lestijd worden, in overleg met studenten, gepland.
Staat er geen opleidingsstart gepland, neem contact met ons op. Bij ons kun je altijd op korte termijn starten in de regio. Onze medewerkers zien in een oogopslag waar in het land op korte termijn opleidingen en cursussen definitief starten. Bel 040-2485582 of mail info@delaatkenniscentrum.nl.
Ontmoeten we elkaar binnenkort op een van onze leslocaties?
Prijs vanaf 999,- euro per persoon. Dit betreft een maatwerktraining en kan individueel of incompany worden aangeboden.
Heeft u interesse in de Sales Professioneel Telefoneren cursus? Neem contact met ons op via telefoonnummer 040-2485582 of per mail via info@delaatkenniscentrum.nl. Wij stellen graag een offerte voor je op.