Weet jij alles over loonadministratie?
Wanneer je personeel in dienst hebt, ben je verplicht om een loonadministratie bij te houden. De belastingdienst heeft op deze manier inzicht in de gegevens over medewerkers en loonbetalingen. De Laat Kenniscentrum leert u hoe u meer over loonadministratie middels de opleiding PDL, praktijkdiploma loonadministratie.
Wat is een loonadministratie?
Een loonadministratie opzetten
Als starter een loonadministratie aanleggen kan wat lastig zijn, onze ervaren docenten helpen je graag tijdens de opleiding door het beantwoorden van je vragen. Een loonadministratie bestaat uit verschillende onderdelen. Heb je je nog nooit bezig gehouden met loonadministratie is het verstandig om te starten met de opleiding basiskennis loonadministratie, BKL. Je kunt er natuurlijk altijd voor kiezen om de loonadministratie tezamen met een administratiekantoor uit te voeren.
Enthousiast over de opleiding PDL? Wacht dan niet langer. De opleiding gaat van start in december 2016 in o.a. Goes en Eindhoven. De opleiding PDL bestaat uit de modulen loonheffingen 4, arbeidsrecht en sociale zekerheid 4 en POC 4.